lunes, 26 de mayo de 2008

ETXEAN HEZTEA ONURAGARRIA DA???

Oraingoan, zuen komentarioak irakurri nahiko genituzke. Gure proposamena zera da: Etxean ikastea onuragarria da?? edo aldiz, sozioalizazioa eragosten du?? edo sozializazioa ez da guztiz ona?? bota otutzen zaizuen edozer.
Gaian sartzeko, gure lagun ikerrek lortutako testu bat jarriko dizuegu, horrekin batera bere webera linkatzeko aukera:



La socialización de los homeschoolers
La mayoría de la gente ajena al homeschooling piensa que la socialización de nuestros hijos se verá seriemente afectada por no acudir a un colegio.

Todo lo contrario. En la escuela los niños sólo se relacionan con iguales, y ni siquiera eso. Los de 3º A sólo juegan con los de 3º A, y los de 3º B sólo juegan con los de 3º B. Ni siquiera en el patio del recreo son capaces de mezclarse. ¡Menuda socialización!

Mientras el resto de niños van del colegio a casa, los nuestros nos acompañan al banco, a hacer la compra, al médico, a llevar el aspirador a reparar, a elegir unos libros...Se acostumbran a tratar con gente muy diversa y a comportarse en diferentes sitios. Aprenden la diferencia de comportamiento que exige visitar un parque de bolas o la consulta del médico. Tratan con niños y con adultos de todas las edades y se vuelven sumamente sociables.
www.hezkuntzabarri/blogspot.com

2 comentarios:

Mireia dijo...

Kaixo neskak!! ikusi dot agindu dostezuen komentarioa, kriston ilusiñoa ein doste! D)

Zuen bloga asko gustetan jata, ez dot dana irakurri baia diseño aldetik oso polite da, hasiera hasieratik esan nauntsen Onintzeri, no os lo digo porque me hayais hecho el comentario!!

Dekozen irudi ta aipamenak poesia tokea emoten dotsie, nire ustez behintzat. Oso txuloa da.

Biher arte!!

Anónimo dijo...

heziketa sortzaileari buuzko infoa gustoko izango duzuelakoan hementxe usten dtzuet dirayaexpresion.es ed solasgune.com webguneak.
Datorren uztailak 1-6 aste horretan Jose Miguel Castrok udako ikastaroa emango du Leioan
Musu ta hola segi